Debitmetru de combustibil DFM 250 DS 7

Debitmetrele de combustibil fără fir, de tip diferențial, DFM 250 DS 7 sunt destinate pentru verificarea consumului de combustibil în sistemele, instalate la mașini și tractoare cu motoare Diesel moderne (inclusiv EURO (TIER) 3/4/5/6).

Debitmetrul autonom diferențial DFM 250 DS 7 măsoară consumul, ca diferența dintre volumele de combustibil, care trece prin magistralele de combustibil de alimentare și inversă (debit diferențial).

Informația despre consumul de combustibil, regimurile de lucru ale debitmetrului sunt transmise fără cablu după tehnologia BLE (Bluetooth Low Energy). Diagnosticarea debitmetrului se poate de efectuat de către client prin intermediul aplicației, instalate la telefonul mobil.

Parametrii-cheie

  • Posibilitatea de transmitere a datelor fără fir — stabilitate mare contra distrugerilor
  • Alimentare autonomă
  • Corespunderea la standardele auto
  • Filtru cu plasă pentru protejarea contra impurităților
  • Posibilitatea montării debitmetrului la o suprafață iregulată
  • Posibilitatea montării cornierului articulat sub orice unghi
  • Consum ultra-mic de energie — lucru autonom – 5 ani
  • Siguranța anti-incediară și anti-explozibilă fără alte blocuri adăugătoare de protecție pentru scântei

Caracteristici

  • Eroarea măsurării consumului de combustibil – < 1% la fiecare cameră
  • Precizia necesară de filtrare a lichidului măsurabil – 0,08 mm
  • Filetul de conexiune – М14х1,5
  • Presiunea nominală – 0,2 MPa
  • Presiunea maximă – 2,5 MPa
  • Transmiterea de date – BLE
  • Stabilitatea la vibrații și la accelelări maxime – < 100m/sec² în diapazonul de frecvențe de 5-250Hz (GOST 3940, GOST P 50607)
  • Temperatura de lucru pentru debitmetrele fără display – de la -40 până la +80°С
  • Temperatura de lucru pentru debitmetrele cu display – de la -20 până la +60°С

* Contraindicații la instalarea debitmetrului diferențial este faptul prezenței aerului în magistrala de combustibil de alimentare sau în cea inversă, de cele mai dese ori această problemă este întâlnită la motoarele Cummins și Detroit. Problema de eliminare a aerului din combustibil se poate de soluționat prin instalarea deaeratorului.